לייעוץ משפטי מקצועי צרו קשר

    עורך דין עבודה

    עורך דין דיני עבודה

    דיני עבודה במערכת המשפטית נחשבים למיוחדים מאוד, דינמיים מאוד וכוללים פרשנויות שונות ואלה גם שונים מתחומים אחרים מבחינת התוכן וההיקף שלהם וכן מבחינת המוסדות הממונים על הקיום והביצוע שלהם. משרד עורכי הדין שרונה מרגי, הינו משרד בוטיק המתמחה בתחום דיני העבודה. עו"ד שרונה מרגי, העומדת בראש המשרד, בעלת ניסיון של מעל 20 שנים בתחום ובעלת רקע בעבודה בתחום הנהלת החשבונות. כאשר מדובר במיצוי הזכויות שלכם כעובדים מול המעסיקים שלכם, אתם רוצים להיות מיוצגים על ידי עורך דין עבודה מתמחה בתחום זה, בעל ניסיון ובקיא היטב בדינים השונים בתחום.

    משרד עורך דין דיני עבודה מומלץ

    כאמור, כדי שיתקיים משפט וניתן יהיה להחיל את זכויות לענייני עובדים, צריך תחילה להוכיח שהיחסים בין הצדדים הם של עובד ומעביד ואותו אדם אכן נחשב "עובד" של הארגון/העסק ממנו מבקש לתבוע את זכויותיו. לא כולם מוגדרים כעובדים. לדוגמה: קבלנים ופרילנסרים למשל, אינם נחשבים לעובדים בכל הקשור לתחום המשפטי לענייני עבודה. עורך דין עבודה מקצועי ומנוסה, יסייע לכם לברור תחילה אם ההגדרה שלכם היא כעובדים ואם יש לכם עילה לתביעה. כמו כן עורך הדין מטעמכם יוכל להכין אתכם לדיון בנושא ולהתנהלות מול המעסיק הקיים/הקודם שלכם בהתאם.

    עורך דין דיני עבודה מומלץ

    כאשר אדם מרגיש שנפגעו זכויותיו ממעסיקו או במקום העבודה שלו אל לאותו אדם להישאר אדיש לכך או לתת למעסיק, גדול ככל שיהיה, לעשות את מה שהוא עושה. אם הוא עושה את זה לכם ייתכן והוא פוגע גם בעובדים אחרים וכי לא לכל אחד יש האומץ לקום ולעשות מעשה. עליכם להגן על עצמכם ועל זכויותיכם אחרת אלה יפגעו לאורך שנים ומי שיפסיד מזה הם רק אתם. תחום דיני העבודה הוא תחום רחב ידיים, דינים שונים ואפילו מסגרות משפט שונות אולם כל משפט מתחיל מנקודת המוצא שבה נבחנים יחסיהם של הצד התובע מול הגוף/בית העסק. הזכויות והחוקים מגינים על עובדים ומעסיקים, כאשר מתקיימים בין הצדדים יחסים של עובד ומעביד. לא כל אדם נחשב לעובד ולכן תחילה יהיה להגדיר אם אותו אדם נחשב לעובד.

    בחירת עורך דין דיני עבודה מומלץ

    כדי להתקדם בהליך תביעה מול מעסיק או ארגון מסוים צריך להתלוות אל עורך דין דיני עבודה מומלץ, מקצועי ומנוסה שילווה אתכם בהליך, ייעץ וידריך אתכם לכל אורכו. כמו כן עורך הדין ייצג אתכם מול הערכאות המשפטיות השונות, מול הגוף הנתבע ובא כוחו ועוד.

    משרד עורך דין עבודה

    דיני עבודה הוא התחום המשפטי העוסק בחובות ובזכויות של עובדים ומעבידים, בכל הקשור להסכמים קיבוציים, הסכמים אישיים ועוד. תחום זה נשען רבות על פסיקת בג"צ ובית הדין לעבודה. כמו כן משפט בנושא דיני עבודה מסדיר בתחילת בעיקר את היחסים שבין עובד למעביד שכן נקודת המוצא של משפט בנושא עבודה, הוא בהתקיים מערכת יחסית של עובד מעביד.

    5 פרמטרים שכדאי להתייחס אליהם בבחירת עורך דין דיני עבודה מומלץ:

    • תחום התמחות – התחום המשפטי מורכב מאינספור ענפים ותחומים שונים ועורך דין אינו יכול להתמחות בכל התחומים. בדרך כלל, עורך דין יתמחה בענף או שניים ומשרד עורכי הדין יתמחה גם הוא בתחום אחד עד שלושה תחומים עיקריים. ודאו שאחד התחומים הללו הוא תחום דיני עבודה.
    • ניסיון – חשוב לעבוד מול עורכי דין מנוסים ומקצועיים שטיפלו כבר בכמה וכמה תיקים בתחום דיני העבודה. הניסיון שלהם יבוא לידי ביטוי במידה רבה בתיק שלכם.
    • המלצות – בכל תחום ועבור כל איש מקצוע מוטב לבדוק המלצות ולקרוא ביקורות.
    • כימיה – לאחר שיחה ו/או פגישה עם עורך הדין, תדעו אם אתם מרגישים בנוח לשוחח עמו ולאפשר לו לייצג אתכם. אם יש תחושה טובה בעבודה עמו ואם יש הרגשה טובה שהוא הולך לייצג אתכם כראוי.
    • אמונה – בסופו של דבר עורך הדין יכול לבחון במהירות את המקרה שלכם ולעדכן אתכם שאין לכם קייס או סיכוי גבוה להצליח. אתם רוצים לצידכם עורכי דין שיאמינו בכם ובקייס שלכם וילכו אתכם עד הסוף.

    סוגיות שונות בהן עוסק עורך דין עבודה:

    משרד עורכי הדין שרונה מרגי, העוסק כבר מעל 2 עשורים בתחום דיני העבודה, עוסק במגוון סוגיות משפטיות בתחום: הטרדות מיניות בעבודה, פיצויי פיטורין והתפטרות, ביטוחים פנסיוניים וקרנות השתלמות, עובדים זרים, סודות מסחריים, הרעת תנאים בעבודה, הלנת שכר, פיטורין שלא כדין ועוד. ישנן סוגיות שונות ומגוונות וכל תיק כמובן נבחן לגופו. אנו מציעים ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם וללוות אתכם לכל אורך ההליך.

    לייעוץ משפטי מקצועי צרו קשר

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין