לייעוץ משפטי מקצועי צרו קשר

    זכויות בתקופת קורונה

    המגיפה שפגעה בכולנו

    מגיפת הקורונה נפלה על כולנו כרעם ביום בהיר, חלק מאתנו נפגע באופן אישי, בין אם בבריאותו ובין אם במקום פרנסתו. תקופת הקורונה הביאה לגל נרחב של פיטורים, הוצאה לחופשות כפויות, ולקריסה כלכלית של עסקים שנסגרו. כנגזר מכך, עובדים רבים איבדו את היציבות, חלקם נפגע זמנית, חלק באופן קבוע, עד כדי איבוד מקור הפרנסה. ההנחיות השונות, הפחד, הלחץ והחרדה, הובילו לשורה של תקנות העסקה חדשות, וכך למעסיקים שהחליטו לקחת את החוק לידיים ולשלוח את עובדיהם לבתיהם כשהם על הדרך גם פוגעים בזכויותיהם. על זכויות עובדים בתקופת הקורונה, נרחיב בכתבה זו.

    זכויות עובדים שנרמסו

    מתחילת משבר מגיפת הקורונה, השתנו החוקים חדשות לבקרים, והמעסיקים שלא תמיד מעודכנים בתקנות, נהגו לעיתים בעובדים בחוסר מקצועיות. עובדים רבים הוצאו לחל"ת, חלק מהעסקים נסגרו והעובדים נשארו ללא מענה, ישנם עסקים שדרשו מהעובדים שלהם להתחסן, יש שדרשו ביצוע בדיקות קורונה שליליות ועוד. עובדים רבים מצאו את עצמם כנפגעים מבלי שמישהו ישמור על זכויותיהם. על מנת לדעת ולהבין מהם זכויותיכם, פניה לעורך דין דיני עבודה יכולה להועיל למיצוי הזכויות המגיעות לכם. הידעתם כי הנכם חייבים לקבל אישור על תקופת העסקה ושכר מהמעביד באם יצאתם לחל"ת? ישנם מעסיקים שלא עשו זאת והעובדים היו חסרי אונים ולא ידעו כי ניתן למלא הצהרה במוסד לביטוח הלאומי. זוהי רק דוגמא קטנה של חוסר המודעות, והפגיעה בעובד.

    דעו כי אתם לא לבד

    על מנת לדעת מה הם זכויותיכם בתקופת הקורונה, תוכלו לפנות אל עורך דין העוסק בדיני עבודה. הוא בקיא מודע לכל התקנות החדשות כישנות, וידע היטב מה מגיע לכם וכיצד תוכלו לקבל את זכויותיכם בדרך הטובה ביותר, מבלי שתצטרכו להתמודד לבד מול בירוקרטיה מתישה. משרד עו"ד שרונה מרגי, הינו משרד בוטיק המטפל בדיני עבודה, ובתוך כך גם למיצוי זכויותיהם של עובדים בתקופת הקורונה, פנו אליה עוד היום.

    השאירו פרטים ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין