סוגי התמחויות

1. ייעוץ לעובדים הנוגע לכל הזכויות אשר מגיעות להן כתוצאה מיחסי עובד מעביד:

א. הודעה לעובד – עובד אשר נקלט לעבודה, יקבל בהודעה כתובה ומסודרת , את כל תנאי העבודה בעבורם התחייב המעסיק.

בדף ההודעה תצוין מסגרת שעות העבודה , השכר אותו יקבל העובד, עוד יפורטו כל התנאים בדבר הפרשות לפנסיה , הזכאות לימי חופשה , הבראה ועלות התשלום בעבור נסיעות .

דף ההודעה לעובד, נועד למנוע מחלוקות בעתיד לעניין תנאי העבודה.

את דף ההודעה לעובד יש למסור לעובד עד 30 יום מיום תחילת העבודה.

ב. שעות עבודה ומנוחה – חישוב מדוייק של גמול השעות הנוספות , על פי חוק שעות עבודה ומנוחה.

עובד אשר עובד מעל ל-8 שעות עבודה, זכאי לתשלום בעבור שעות נוספות.

כחלק מתפקידי כחשבת שכר ,פיתחתי טבלאות אשר מחשבות את גמול השעות המדוייק אשר מגיע לעובד – חיושב מדוייק משמעו חישוב יומי , לאחר מכן שבועי ולבסוף חודשי.

ג. שימוע וההשלכות שלו כלפי העובד – נוהל השימוע נובע מכללי הצדק הטבעי , עובד אשר מועמד לפיטורין , או לחלופין מוזהר , יש לבצע לו שימוע כללי השימוע הינם דקדקנים ומתחילים למעשה בזימון לשימוע.

בזימון לשימוע יש לציין , את העילות לזימון , להצמיד חומר ראייתי שמחזק את אותן העילות ולבסוף לתת לעובד את הזכות להביא איתו מלווה לשימוע , אם זה עורך דין או קרוב אחר.

במעמד השימוע ניתנת לעובד ההזדמנות לטעון בעניינו ולאחר שטען עליו לחתום על פרוטוקול השימוע ולחכות מספר ימים לתשובה.

בזמן השהייה בבית , יש להגיד לעובד אם ישולם לו שכר העבודה או ינוצלו לו ימי חופשה.

ד. פיטורין שלא כדין ,סכום שנתון לשיקול בית הדין אבל יש להוכיח אותו, פיטורין אלו נובעים מכמה סיבות:

• שימוע שלא התנהל על פי דרישת החוק.
    • פיטורי עובדת בהריון.
    • פיטורי חייל לאחר שירות מילואים.

2. ייצוג מעסיקים – בכל הנוגע לתביעות עובדים , הכנה לשימוע, התייצבות לשימוע , הכנת חוזי עבודה נכונים , הסכמים , מתן מענה לביקורות שכר , ניתוח צו הרחבה, ביקורת תלושי שכר.

3. בין היתר יש לציין כי אני חשבת שכר מעל 20 שנה , זה ייתרון ענק בחישוב וניתוח תלושי שכר.

4. בין לבין אני גם מנהלת חשבונות ומגשרת.

מחפשים עורך דין זכויות עובדים? צרו קשר בהקדם.